Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FAG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FAG
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) EUROL
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KAMOKA
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VEMA
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
230555
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230555
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  12,6
Długość [mm]:  72
Ciężar [kg]:  0,338
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze