Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10)

Układ Kierowniczy BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LAUBER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) RTS
Układ Kierowniczy RUVILLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) RUVILLE
Układ Kierowniczy SASIC Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) URW
Układ Kierowniczy VEMA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VEMA
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE278
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE278
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  103,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP736
niedostępny
Kaucja: 987,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP736
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Wyłączenie producenta:  KOYO/SMI
Długość całkowita [mm]:  1276
Długość przyłącza [mm]:  42
Technika połączeń:  verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Do 100 dni na zwrot
1218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 987,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze