Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DELPHI do Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy TRW Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRW
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FLENNOR Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HART
Układ Kierowniczy HEPU Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) MONROE
Układ Kierowniczy NIPPARTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NK
Układ Kierowniczy NPS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NPS
Układ Kierowniczy NTY Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) OYODO
Układ Kierowniczy QUARO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (XW) 420 Turbo sedan 200KM, 147kW, benzyna (1993.01 - 1995.04) YAMATO
Producent:DELPHI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1251
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1251
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]:  92
Ciężar [kg]:  0,38
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M10x1,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
TA1857
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TA1857
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  320
Szerokość [mm]:  36
Wysokość [mm]:  36
Wymiar gwintu:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TBR3146
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TBR3146
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  150
Długość 2 [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TBR4021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
TBR4021
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  158
Długość 2 [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze