Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy IPARTS do Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy SKF Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy MOTUL Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy CTR Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DYS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy NPS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy SIDEM Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TRW
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KD000257
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KD000257
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze