Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DR!VE+ Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 940 II (944) 2.3 Turbo sedan 165KM, 121kW, benzyna (1994.08 - 1998.10) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0120
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0120
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
VO9009
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
VO9009
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1250
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze