Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAG do Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ERT Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD sedan 334KM, 246kW, benzyna (2016.03 - obecnie) VAICO
Producent:FAG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1477 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1477 10
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M18x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Długość przegub aksialny [mm]:  187
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1542 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1542 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  13,6
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,75
Rozmiar gwintu 2:  M18x1,5
Parzyste numery artykułów:  840 1541 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
840 1541 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
840 1541 10
Jednostka:
szt
Wymiar stożka [mm]:  13,6
Rozmiar gwintu 1:  M12x1,75
Rozmiar gwintu 2:  M18x1,5
Parzyste numery artykułów:  840 1542 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze