Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ERT do Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERT Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy METZGER Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo V90 II Kombi (235, 236) D4 Kombi 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.09 - obecnie) VEMA
Producent:ERT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510270
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
510270
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia obie strony
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Wysokość [mm]:  187
Dla numeru OE:  31429233
Do 100 dni na zwrot
ERT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
510265
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
510265
Lokalizacja w aucie:  1. oś przednia obie strony
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Wysokość [mm]:  187
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze