Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NTY do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI 4motion liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SKZ-VW-007
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SKZ-VW-007
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  420
Numer seryjny:  SKZ-VW-007
Parzyste numery artykułów:  SKZ-VW-008
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SKZ-VW-008
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SKZ-VW-008
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  406
Numer seryjny:  SKZ-VW-008
Parzyste numery artykułów:  SKZ-VW-007
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze