Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy MEYLE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MOOG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy SIDEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy FAG Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HART Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy NK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DYS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Vw GOLF VIII (CD1) 2.0 TDI GTD liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.09 - obecnie) VEMA
Producent:RTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-09180-1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-09180-1
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  94
Ciężar [kg]:  0,485
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-09180-2
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-09180-2
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  94
Ciężar [kg]:  0,485
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-05324
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-05324
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M16x1,5
Długość [mm]:  310
Ciężar [kg]:  0,643
Do 100 dni na zwrot
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-90924-1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-90924-1
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  94
Ciężar [kg]:  0,429
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-90924-2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-90924-2
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M12x1,5
Długość [mm]:  94
Ciężar [kg]:  0,435
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze