Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAWE do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KAMOKA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) BIRTH
Układ Kierowniczy MONROE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MONROE
Układ Kierowniczy VAICO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) AISIN
Układ Kierowniczy CORTECO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DYS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) EUROL
Układ Kierowniczy EUROREPAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) EUROREPAR
Układ Kierowniczy HART Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) IPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MOTUL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) QUARO
Układ Kierowniczy SASIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) SKF
Układ Kierowniczy TRW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 sedan 95KM, 70kW, benzyna (1984.08 - 1988.07) VEMA
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29365
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29365
Ilość montowana w aucie:  1
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29366
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29366
Ilość montowana w aucie:  1
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 29213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 29213
Wymiar gwintu:  M14x1,5/M14x1,5
Ilość montowana w aucie:  2
Długość [mm]:  340
Ograniczenia producenta:  TRW
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze