Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08)

Układ Zapłonowy BOSCH Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) DENSO
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy CHAMPION Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy PIERBURG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) PIERBURG
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) BRISK
Układ Zapłonowy EYQUEM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) EYQUEM
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy JANMOR Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) JANMOR
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) MAXGEAR
Układ Zapłonowy NPS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) NPS
Układ Zapłonowy OEM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) OEM
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy VEMO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 300 SEL (109.016) sedan 160KM, 118kW, benzyna (1968.01 - 1972.08) VEMO
Producent:CHAMPION

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE087/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE087/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  N6YC
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,65
Szerokość opakowania [cm]:  2,45
Wysokość opakowania [cm]:  2,45
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET8SB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8SB
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze