Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy NGK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) NGK
Układ Zapłonowy BOSCH Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) CHAMPION
Układ Zapłonowy ERA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) ERA
Układ Zapłonowy FACET Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) FACET
Układ Zapłonowy BREMI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) BREMI
Układ Zapłonowy EPS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) EPS
Układ Zapłonowy ABAKUS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) ABAKUS
Układ Zapłonowy AUTLOG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) AUTLOG
Układ Zapłonowy DELPHI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) DELPHI
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ESEN SKV Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EUROREPAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) EUROREPAR
Układ Zapłonowy HELLA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) HELLA
Układ Zapłonowy HOFFER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) HOFFER
Układ Zapłonowy KAMOKA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KAMOKA
Układ Zapłonowy KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KAWE
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy METZGER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) METZGER
Układ Zapłonowy MOBILETRON Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NTY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) NTY
Układ Zapłonowy OPTIMAL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) OPTIMAL
Układ Zapłonowy SIDAT Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) SIDAT
Układ Zapłonowy TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE136/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE136/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,8
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RC8PYP
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,65
Szerokość opakowania [cm]:  2,45
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,45
Opornożć od [kOhm]:  6
Opór do [kOhm]:  15
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze