Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy HITACHI do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12)

Układ Zapłonowy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DENSO
Układ Zapłonowy VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VEMO
Układ Zapłonowy NGK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NGK
Układ Zapłonowy CHAMPION Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy BRISK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BRISK
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HART
Układ Zapłonowy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VIKA
Układ Zapłonowy EPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EPS
Układ Zapłonowy ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERA
Układ Zapłonowy FACET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FACET
Układ Zapłonowy HITACHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HITACHI
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy AS-PL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) AS-PL
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EYQUEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy HELLA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HELLA
Układ Zapłonowy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) JP GROUP
Układ Zapłonowy KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy KW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy NPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SWAG
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VALEO
Producent:HITACHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HITACHI
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
138004
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
138004
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  OE BOSCH
Wersja:  Hall
Gwarancja:  5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HITACHI
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
2508004
niedostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
2508004
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  OE BOSCH
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze