8 produktów
Wahacz to sztywny element mechanizmu, który wykonuje cykliczny ruch obrotowy wokół stałej osi o ograniczonym kącie obrotu. Po wykonaniu ruchu wahacz wraca do położenia początkowego kończąc tym samym cykl pracy. Podzespół stosuje się powszechnie jako element zawieszenia w samochodzie.
czytaj więcej >Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Wam się oglądać – choćby tylko na zdjęciach – efekty awarii sworznia wahacza, z pewnością wiecie już, że z tym elementem układu zawieszanie po prostu nie ma żartów. Przy małych prędkościach jego uszkodzenie doprowadzić może do istotnych zniszczeń, przy dużych do prawdziwej katastrofy. Dlatego zawsze musicie zwracać szczególną uwagę na wszelkie objawy uszkodzenia sworznia wahacza i reagować natychmiast po ich wykryciu.
czytaj więcej >Wymiana tulei wahacza nie dotyczy wyłącznie przypadków uszkodzenia lub zużycia tych elementów, tak samo jak awaria samego wahacza nie jest jedynym powodem do jego wymiany. Czasem wymieniamy cały wahacz, gdyż jest to zwyczajnie tańsza opcja niż wymiana poszczególnych tulei. Dlaczego? Ile zapłacimy obecnie za taka wymianę?
czytaj więcej >Pierwszym objawem, który sugeruje konieczność naprawy wahacza tylnego, jest nadmierne pochylenie koła. Ponadto wszelkie stuki dochodzące z okolic wahaczy, to wyraźny znak, że pojawiła się konieczność naprawy lub wymiany tylnego wahacza.
czytaj więcej >Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm motoryzacyjnych na świecie, założona została w 1844 roku. Początkowo jednak zajmowała się produkcją części przeznaczonych dla hutnictwa takich jak piły, łańcuchy, dłuta itp. Przedsiębiorstwo obecnie zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Wśród czołowych produktów Febi Bilstein znajdziemy ...