Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SWAG do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
10 90 2615
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 90 2615
Jednostka:
szt
Kolor:  Żółty
Pojemność [litr]:  1
Ciężar [kg]:  0,93
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 90 1248
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 90 1248
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  87
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 2
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Ciężar [kg]:  0,163
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 90 1249
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 90 1249
Długość [mm]:  85,5
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,5
Ciężar [kg]:  0,085
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 90 1403
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 90 1403
Ciężar [kg]:  0,019
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze