Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRW do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) VEMA
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
JCS985
niedostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JCS985
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Grubość [mm]:  15,9
Długość [mm]:  325
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  137
Ciężar [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 355,00 zł
181,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.9 (41 ocen)
Kod produktu:
JGT133T
niedostępny
4.9 (41 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JGT133T
Jednostka:
szt
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Ilość na oś:  1
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolna obejma
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze