Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR - recyrkulacji spalin PIERBURG do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ELRING
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ELSTOCK
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) AJUSA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) AKS DASIS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Zawór EGR - recyrkulacji spalin CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) DELPHI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin DRI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) DRI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ELWIS ROYAL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ERA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ERA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin ET ENGINETEAM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) ET ENGINETEAM
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FA1
Zawór EGR - recyrkulacji spalin FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin HOFFER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) HOFFER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin JPN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) JPN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) KAWE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS ELECTRICAL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) LUCAS ELECTRICAL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) LUCAS
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MAXGEAR
Zawór EGR - recyrkulacji spalin MEAT & DORIA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Zawór EGR - recyrkulacji spalin METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) METZGER
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NRF Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) NRF
Zawór EGR - recyrkulacji spalin NTY Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) NTY
Zawór EGR - recyrkulacji spalin OEM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) OEM
Zawór EGR - recyrkulacji spalin PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) PIERBURG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SIDAT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SIDAT
Zawór EGR - recyrkulacji spalin SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) SWAG
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TMI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TMI
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRISCAN
Zawór EGR - recyrkulacji spalin TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawór EGR - recyrkulacji spalin VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 214 CDI (906.711, 906.713) Autobus 143KM, 105kW, olej napędowy (2016.04 - obecnie) VEMO
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
4.7 (9 ocen)
Kod produktu:
7.10334.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.10334.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór sterujący
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1120,00 zł
640,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawór EGR - recyrkulacji spalin

Co widać w spalinach?

Co widać w spalinach?

Niewielu kierowców wie, że dym, który wydostaje się z rury wydechowej samochodu z dobrze wyregulowanym i nagrzanym silnikiem, powinien być niemal przezroczysty. Inny kolor spalin może świadczyć o awarii m.in. zaworu EGR.

czytaj więcej >
Błąd P0401 układ recyrkulacji spalin: wykryty niewystarczający przepływ. Jak sobie poradzić z błędem?

Błąd P0401 w układzie recyrkulacji spalin. Co oznacza wykrycie niewystarczającego przepływu spalin i jak sobie z tym poradzić?

Zawór EGR niejednemu kierowcy napsuł już wiele krwi. Choć cel jego działania jest chwalebny, część ta potrafi przysporzyć niemało problemów tak silnikowi, jak i właścicielowi auta. A jeden z takich problemów kryje się pod kodową nazwą „błąd P0401”. Co oznacza pojawienie się takiej właśnie informacji?

czytaj więcej >
Czy warto zaślepić EGR?

Czy warto zaślepić EGR?

Krąży przekonanie, że układ recyrkulacji spalin może zostać odcięty. Aktualnie zdecydowana większość kierowców nie wymienia zaworu EGR, gdy jest to konieczne, a po prostu postanawia go zaślepić. Jakie ma to skutki dla silnika? Czy zawór układu recyrkulacji spalin (EGR) może zostać odcięty bez konsekwencji? Dlaczego kierowcy decydują się na taki zabieg?

czytaj więcej >
Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić i dlaczego? Czy można to zrobić samemu i ile to kosztuje?

Czyszczenie zaworu EGR. Kiedy należy to robić, jakich środków używać i jak dobrać je odpowiednio do stanu zabrudzenia zaworu?

Zawór EGR jest jedną z tych części samochodowych, które wymagają stałej kontroli i regularnej konserwacji. W tym przypadku konserwacja ta polega przede wszystkim na sprawdzaniu stanu zaworu oraz usuwaniu zabrudzeń, które z czasem zawsze się w nim pojawiają. W jaki sposób powinniście podejść do czyszczenia zaworu EGR?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze