Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Volkswagen Bora to samochód, który zdobył uznanie zarówno wśród kierowców szukających niezawodności, jak i osób, które cenią sobie komfort w codziennym użytkowaniu. Model ten, będący bardziej luksusową wersją popularnego VW Golfa, charakteryzuje się solidną konstrukcją, co sprawia, że wiele egzemplarzy tego samochodu nadal znajduje się w eksploatacji, pomimo upływu lat od zakończenia jego produkcji. Kluczowym elementem dbałości o jego żywotność są odpowiednie części ...