Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Samochód osobowy klasy kompaktowej, należący do niżej klasy średniej – segment C. Produkowany w latach 2001-2011, jako następca bardzo udanego Peugeota 306. Bardzo szybko zdobył uznanie wśród użytkowników marki, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku w 2002 roku. Oprócz modelu podstawowego hatchback, pojawiły się również kombi ze szklanym dachem i oddzielnymi fotelami z tyłu oraz cabrio-coupĂ© ze składanym, dzielonym, sztywnym dachem, chowanym pod pokrywą ...