Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Peugeot 206 produkowany od 1998 roku to niewątpliwie wielki sukces francuskiej motoryzacji i najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Od rynkowego debiutu sprzedano bowiem blisko 6 milionów egzemplarzy tego auta. Ten niewielki francuski hatchback oferuje całkiem przyzwoite wyposażenie, atrakcyjny design i dużą dostępność tanich części zamiennych.
Choć od 2006 roku na rynek trafił następca dwieście szóstki - model 207, to jej produkcja nie została jeszcze zakończona. ...