Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Peugeot 406 to jeden z najciekawszych samochodów klasy średniej połowy lat 90. XX wieku. Model 406 zadebiutował w 1995 roku, a rok później w salonach pojawiły się dwie nowe jego odmiany - kombi oraz coupe.
Model 406 należący do klasy średniej (segment D) produkowany był w latach 1995-2004. 406-tka jest następcą udanego Peugeota 405, któremu jednak bardzo szybko dorównała pod względem popularności.
Najsłabszym ogniwem Peugeota 406 jest zawieszenie. Wybite łączniki ...