Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Peugeot 407 to samochód klasy średniej. Jest on bezpośrednim następcą popularnego Peugeota 406. Części Peugeot 407 montowano od 2004 roku, natomiast ostatni egzemplarz tego modelu wyjechał z fabryki w 2011 roku.
Części do Peugeot 407 to zarówno elementy osprzętu silników wysokoprężnych, jak i benzynowych. Samochód produkowano w kilkunastu wersjach silnikowych. Najsłabszy silnik cechował się mocą 109 KM przy pojemności jednostki napędowej rzędu 1560 cm3. Natomiast ...
Powiązania: