Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe NK do Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) BENDIX
Klocki hamulcowe FERODO Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe NK Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) NK
Klocki hamulcowe REMSA Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) SBS
Klocki hamulcowe TRW Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Chevrolet CAPRICE Kombi 5.0 Kombi 173KM, 127kW, benzyna (1990.10 - 1991.09) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
229965
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
229965
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Grubość 1 [mm]:  15,8
Wysokość 1 [mm]:  65,5
Szerokość 1 [mm]:  183,4
Ciężar netto [kg]:  1,73
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Klocki hamulcowe

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze