Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) ABE
Klocki hamulcowe GIRLING Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) GIRLING
Klocki hamulcowe KAWE Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe REMSA Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe TRW Chevrolet TAHOE (B2W) 5.3 SUV 290KM, 213kW, benzyna (1999.09 - 2006.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
38785
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
38785
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  176,8
Wysokość 1 [mm]:  59
Grubość 1 [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Ciężar [kg]:  2,43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
38784
niedostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
38784
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  216
Wysokość 1 [mm]:  67
Grubość 1 [mm]:  18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  4
Ciężar [kg]:  3,79
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Klocki hamulcowe

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze