Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MINTEX do Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Klocki hamulcowe A.B.S. Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DJ PARTS
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Klocki hamulcowe ICER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ICER
Klocki hamulcowe JURID Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ford ESCORT II Turnier 1.1 Kombi 48KM, 35kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MINTEX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MINTEX
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
MGB633
niedostępny
4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MGB633
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  78,1
Wysokość [mm]:  66,4
Grubość [mm]:  15,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Numer WVA:  20491
System hamulcowy:  Lucas
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze