Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BORG & BECK do Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ABE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ABE
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe IPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) IPARTS
Klocki hamulcowe ATE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ATE
Klocki hamulcowe DELPHI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DELPHI
Klocki hamulcowe LPR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LPR
Klocki hamulcowe A.B.S. Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NK
Klocki hamulcowe NPS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBP1662
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBP1662
Jednostka:
KPL
Wysokość 1 [mm]:  69
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Lucas - Girling
Szerokość 1 [mm]:  129
Grubość 1 [mm]:  17,9
Liczba okładzin ciernych:  4
Liczba trzpieni gwintowanych:  4
Ilość zaczepów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze