Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI do Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ABE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GIRLING
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SBS
Klocki hamulcowe SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SKF
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAGNETI MARELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
363916060372
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
363916060372
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  BENDIX
Numer WVA:  20905
Długość 1 [mm]:  105
Wysokość 1 [mm]:  54,3
Grubość 1 [mm]:  18
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  205
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNETI MARELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
363916060167
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNETI MARELLI
Kod:
363916060167
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  TRW
Numer WVA:  20989
Długość 1 [mm]:  90
Wysokość 1 [mm]:  62,8
Grubość 1 [mm]:  17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  360
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze