Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe LPR do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRW
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAMOKA
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FERODO
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) IPARTS
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAXGEAR
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TEXTAR
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VALEO
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) QUARO
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ABE
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BRECK
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JP GROUP
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) LPR
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SWAG
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BENDIX
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) FREMAX
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JAPKO
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) KAWE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) METELLI
Klocki hamulcowe MIKODA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MIKODA
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NK
Klocki hamulcowe NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) OPTIMAL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) SAMKO
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 DT 4x4 Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1990.05 - 1992.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
05P294
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P294
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Grubość [mm]: 15
System hamulcowy: TRW
Wysokość [mm]: 52,9
Szerokość [mm]: 87
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
05P636
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P636
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 310
Grubość [mm]: 19,3
Szerokość [mm]: 95
System hamulcowy: TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Wysokość [mm]: 49
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 280
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
05P293
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P293
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 190
System hamulcowy: TRW
Wysokość [mm]: 49
Grubość [mm]: 18,6
Szerokość [mm]: 95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze