Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe FTE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GIRLING
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FTE
Klocki hamulcowe HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JURID
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Klocki hamulcowe NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Klocki hamulcowe OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RAICAM
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9010051
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9010051
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
System hamulcowy: LUCAS
Szerokość [mm]: 87,1
Wysokość [mm]: 52,9
Grubość [mm]: 15,2
Oznaczenie kontrolne: ECE-R90
Ciężar [kg]: 0,89
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze