Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ATE do Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) KAWE
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SWAG
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.8 (139 ocen)
Kod produktu:
13.0460-4876.2
dostępny
4.8 (139 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
13.0460-4876.2
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  130,5
Wysokość [mm]:  75,5
Grubość [mm]:  16,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R-02A0498/0486
Do 100 dni na zwrot
476,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze