Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) KAWE
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) SWAG
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT2 RS coupe 620KM, 456kW, benzyna (2010.05 - 2012.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 974
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 974
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  24454
Grubość [mm]:  16,5
Szerokość [mm]:  130,7
Wysokość [mm]:  75,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 399,00 zł
210,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze