Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ICER do Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FTE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe ICER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe NK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ICER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ICER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
182348
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ICER
Kod:
182348
Szerokość [mm]:  187,5
Wysokość [mm]:  87,2
Grubość [mm]:  17,9
Jakosć:  300
Ciężar [kg]:  2,47
Rodzaj osi:  Rear
Techniczny numer informacyjny:  182348
System hamulcowy:  Brembo
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A0111/4330
Do 100 dni na zwrot
ICER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
182348-208
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ICER
Kod:
182348-208
Szerokość [mm]:  187,5
Wysokość [mm]:  90,8
Grubość [mm]:  17,9
Jakosć:  300
Ciężar [kg]:  2,685
Rodzaj osi:  Rear
Techniczny numer informacyjny:  182348-208
System hamulcowy:  Brembo
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R-02A0111/5431
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze