Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FTE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe ICER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe NK Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche CAYMAN (981) 3.8 GT4 coupe 385KM, 283kW, benzyna (2015.01 - obecnie) ZIMMERMANN
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-12951
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-12951
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Grubość [mm]:  18
Szerokość [mm]:  188
Wysokość [mm]:  75
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-12952
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-12952
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  18
Szerokość [mm]:  198
Wysokość [mm]:  80
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Ceramiczne klocki hamulcowe – to się naprawdę opłaca!

Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze