Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) ASHIKA
Klocki hamulcowe BORG & BECK Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CIFAM Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) GIRLING
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NPS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) NPS
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe RAICAM Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
36477
niedostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
36477
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  109,6
Wysokość 1 [mm]:  46
Grubość 1 [mm]:  15
Szerokość 2 [mm]:  106,8
Wysokość 2 [mm]:  48,9
Grubość 2 [mm]:  15
System hamulcowy:  AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Ciężar [kg]:  1,13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze