Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe BOSCH Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe TRW Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HELLA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe IPARTS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe MAXGEAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe DELPHI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe QUARO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe TEXTAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ABAKUS Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO RACING
Klocki hamulcowe GIRLING Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe ICER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe LPR Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Vw GOLF VIII (CD1) 1.4 TSI eHybrid liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
37964
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
37964
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  123
Wysokość 1 [mm]:  56,2
Grubość 1 [mm]:  16,2
Szerokość 2 [mm]:  123
Wysokość 2 [mm]:  61,2
Grubość 2 [mm]:  16,2
System hamulcowy:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg]:  1,17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
37958
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
37958
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  160,1
Wysokość 1 [mm]:  64,6
Grubość 1 [mm]:  19,9
System hamulcowy:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  1
Ciężar [kg]:  2,16
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  150
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
37872
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
37872
Jednostka:
KPL
Szerokość 1 [mm]:  175,1
Wysokość 1 [mm]:  69,6
Grubość 1 [mm]:  20
System hamulcowy:  TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  1
Ciężar [kg]:  2,67
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  200
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
35392
niedostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
35392
Szerokość 1 [mm]:  178
Wysokość 1 [mm]:  78
Grubość 1 [mm]:  18
System hamulcowy:  TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  245
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  1
Ciężar [kg]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze