Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy GSP do Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy AKS DASIS Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) AKS DASIS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy VAICO Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) VAICO
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro Kombi 315KM, 232kW, benzyna (1994.03 - 1995.05) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9A0315
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9A0315
Długość kabli:  1120
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze