Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy SNR do Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy SNR Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi A6 Allroad C8 (4AH) 50 TDI Mild Hybrid quattro Kombi 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2018.11 - obecnie) VEMO
Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ASB154.17
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
ASB154.17
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Długość kabli:  1025
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ASB154.26
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
ASB154.26
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Długość kabli:  1035
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 530,00 zł
279,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze