Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS do Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EPS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277160
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277160
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  500
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem termokurczliwym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Dla numeru artykułu:  70660022
Dla numeru OE:  1J6 943 021 B
Dla numeru OE:  1JE 943 021
Dla numeru OE:  1K8 943 021 C
Ograniczenia producenta:  VAG
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277353
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277353
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
Długość kabli:  500
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem termokurczliwym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277384
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277384
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  500
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  1,5
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277162
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277162
Jednostka:
szt
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70660041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70660041
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Kolor:  Czarny
Napięcie znamionowe:  12
Parzyste numery artykułów:  70660040
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70660040
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70660040
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Napięcie znamionowe:  12
Parzyste numery artykułów:  70660041
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze