Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy VEMO do Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy GSP Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 215KM, 158kW, benzyna (1986.01 - 1990.12) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-72-5211
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-72-5211
Jednostka:
szt
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe:  12
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość [mm]:  800
Długość kabli:  750
Ilość biegunów:  2
Ilość połączeń:  2
Ilość montowana w aucie:  2
Ciężar [kg]:  0,122
Szerokość opakowania [cm]:  4,9
Szerokość opakowania [cm]:  13,8
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  13,8
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1006,00 zł
575,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze