Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy DELPHI do Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy ATE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) ATE
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) ABE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy EPS Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Bmw 3 kabriolet (E93) 325 i kabriolet 218KM, 160kW, benzyna (2006.12 - 2010.02) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SS20222
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SS20222
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków:  2
Długość kabli:  945
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze