Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy KAWE do Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ASHIKA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) ASHIKA
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPANPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) JAPANPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPKO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) JAPKO
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) OEM
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8540 23405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8540 23405
Średnica wewnętrzna [mm]:  80,5
Szerokość [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ilość biegunów:  96
Dla numeru artykułu:  Inner ø2 = 76,50 mm
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze