Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BENDIX do Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ABE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ABE
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BUGIAD Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BUGIAD
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FAST
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy OEM Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058193B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058193B
Długość kabli:  2205
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  06-S194
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058192B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058192B
Długość kabli:  1495
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Parzyste numery artykułów:  06-S195
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
058279B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
058279B
Długość kabli:  1360
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze