Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy HOFFER do Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy NTY Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Dodge GRAND CARAVAN 3.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 287KM, 211kW, benzyna (2010.09 - obecnie) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8290883E
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
8290883E
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ilość biegunów:  2
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Głębokosć zabudowy [mm]:  20
Długość całkowita [mm]:  910
Dla numeru OE:  4721561AE
Jakosć:  EQUIVALENT
Dla numeru artykułu:  8290883E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze