Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy ERA do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ERT
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPD Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) NK
Regulacja dynamiki jazdy OEM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) OEM
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) VAICO
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
560066
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
560066
Jednostka:
szt
Długość kabli:  770
Głębokosć zabudowy [mm]:  15,5
Ilość połączeń:  2
Oporność [kOhm]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
560067
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
560067
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]:  28
Długość kabli:  910
Ilość połączeń:  2
Oporność [kOhm]:  1.1
Do 100 dni na zwrot
611,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
560050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
560050
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wysokość [mm]:  15,5
Długość kabli:  97
Ilość połączeń:  2
Oporność [kOhm]:  1.1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze