Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08)

Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FAE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy SNR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1995.11 - 1996.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
06-S406
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
06-S406
Jednostka:
szt
Długość kabli:  792
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Długość kabli:  815
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
06-S435
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
06-S435
Jednostka:
szt
Długość kabli:  807
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Długość kabli:  800
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 310,00 zł
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze