Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy DELPHI do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, benzyna (2015.01 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SS21234-12B1
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SS21234-12B1
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Długość kabli:  525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze