Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy JPN do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy FAE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue Autobus 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) VEMO
Producent:JPN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
75E9360-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
75E9360-JPN
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Długość kabli:  356
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
75E9496-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
75E9496-JPN
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Kolor:  Czarny
Rodzaj oporu:  Aktywny czujnik
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Długość [mm]:  270
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze