Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BREMI do Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) NK
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Jaguar XF I (X250) 4.2 sedan 298KM, 219kW, benzyna (2008.03 - 2015.04) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51584
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
51584
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
51836
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
51836
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze