Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BREMI do Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ASHIKA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) ASHIKA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) IPD
Regulacja dynamiki jazdy JAPANPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) JAPANPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPKO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) JAPKO
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) NTY
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.5 V6 4x4 samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW, benzyna (2000.11 - 2006.10) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMI

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50475
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50475
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50696
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50696
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50697
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50697
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50476
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50467
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50467
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50474
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50474
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 237,00 zł
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50463
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
50463
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 391,00 zł
206,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze