Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy VEMO do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) NTY
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 TDV6 4x4 SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2013.04 - 2018.12) VEMO
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V48-72-0081
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V48-72-0081
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów:  2
Napięcie znamionowe:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 443,00 zł
233,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V48-72-0080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V48-72-0080
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów:  2
Napięcie znamionowe:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 540,00 zł
284,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze